Kérdések - Válaszok

Nem tudok bejelentkezni, mit tegyek?

 

Ha épp most regisztráltál be az oldalra és mégsem tudsz bejelentkezni, annak több oka is lehet.

1. Felhasználói profilod moderálása még nem fejeződött be. A fiók aktiválásáról minden esetben emailben tájékoztatunk. Kérjük, hogy várd meg erről szóló levelünk, mert kizárólag annak megérkezése után tudsz bejelentkezni az oldalra.

2. A regisztráció folyamán hiba történt, például rövid időre megszakadt az internetkapcsolatod, nem fejeződött be a képfeltöltés, stb. A legtöbb böngésző program jelzi az ehhez hasonló problémákat, s rendszerünk is visszajelzést jelenít meg az oldalon a hibákról, de előfordulhat, hogy ezek valamelyike nem történik meg vagy esetleg továbblépsz az oldalról vagy ráfrissítesz, mielőtt a hibaüzenetet elolvasnád. Ilyenkor jellemzően egyetlen emailt sem kapsz tőlünk, ha teljesen sikertelen volt az adataid feltöltése, de az is megesik, hogy részben beérkeznek az általad beküldött információk, viszont azok hiányosak (nincsenek kitöltve a kötelezően megadandó mezők, hiányzik a profilkép, stb.), amely miatt a rendszer hibásként értelmezi regisztrációs kérésed, még akkor is, ha esetleg egyszer visszajelzést küldött emailben. A hibás regisztrációkat töröljük a rendszerből, ezért ha később újra megpróbálsz regisztrálni ugyanazzal az email címmel (esetleg másik gépről vagy más böngészőprogramból), akkor sikerülni fog. Ha sehogy sem megy, jelezd Ügyfélszolgálatunknak a dolgot és megpróbálunk segíteni.

 

Ha már korábban sikeresen regisztráltál:

 

Ha már több, mint három hónapja regisztráltál rendszerünkbe, akkor valószínűleg lejárt a jelszavad (erről tájékoztattunk emailben), talán elmulasztottad megváltoztatni azt. Jelezd Ügyfélszolgálatunknak és segítünk!

Amennyiben már több, mint hat hónapja vagy regisztrált felhasználónk, de azóta nem nagyon vagy csak eleinte jelentkeztél be az oldalra néhányszor, akkor előfordulhat, hogy felhasználói fiókod inaktivitás miatt automatikusan törlésre került. Erről szintén tájékoztatást küldtünk emailben, amely talán elkerülte figyelmed.

Ebben az esetben egyszerűen regisztrálj be újra szolgáltatásaink igénybe vételéhez!

 

Nem tudok SMS-t küldeni, mit tegyek?

 

Amennyiben az SMS elküldése nem sikerül, s azt a választ kapod, hogy a szolgáltatás le van tiltva, akkor az emelt díjas SMS küldésének engedélyezését mobil szolgáltatód  ügyfélszolgálatán keresztül tudod kezdeményezni, jellemzően az adott  szolgáltató ingyenesen hívható ügyfélszolgálati hívószámán.

Általában a céges (flottás) előfizetéseken, illetve néhány feltöltős,  kártyás csomagban lehet alapértelmezetten letiltva az emelt díjas SMS küldése szolgáltatás. Figyelj, mert ez nem ugyanaz, mint az emelt díjas SMS fogadása! Az is le van tiltva, viszont azt nem is kell engedélyeztetned oldalunk használatához! Mi nem küldünk Neked ilyet!

 

Nem kaptam egy emailt sem! Mit tegyek?

 

A regisztrációt követően azonnal email visszajelzést küldünk, s ezután is minden történésről emailben tájékoztatunk.

Ha nem érkezett meg egy email sem, akkor valószínűleg nem helyesen adtad meg a regisztrációkor az email címed (véletlenül elírtad például). Természetesen az is előfordulhat, hogy megtelt a postafiókod, emiatt nem tudtad fogadni levelünket vagy esetleg a kéretlen reklámlevelek közé a SPAM mappába került. Kérjük, hogy ellenőrizd ezeket először!

Amennyiben mégis inkább úgy tűnik, hogy egyszerűen csak elírtad az email címed, jelezd ezt Ügyfélszolgálatunknak, s a hibás regisztrációt töröljük a rendszerből.

Helyesen megadott email címmel ezt követően majd újra be tudsz regisztrálni.

 

Miért ezt a képet látom a profilkép helyett?

Ennek az az oka, hogy a felhasználó (vagy éppen Te) nem töltött fel még új profilképet vagy olyan képet töltött fel a rendszerbe, amely az ÁSZF-be ütköző tartalmat jelenített meg (pl.: nem Ő szerepelt rajta, illetlen, sértő, reklámot tartalmazott, stb.). Az ilyen képeket a moderálás során eltávolítjuk és a fenti képre cseréljük.

Aki nem pótolja a képfeltöltést és találkát hirdet meg ennek ellenére, az vakrandinak minősül. Te döntesz, hogy bevállalod így, esetleg látatlanul bizalmat szavazol-e neki!?

 

Ez olyan, mint egy vakrandi?

 

Alapvetően nem, mert itt láthatod fényképen (ha van profilképe), hogy kivel fogsz találkozni - Te döntesz! Ez nem "zsákbamacska" ilyen szempontból nézve.

Inkább néma randinak hívhatnánk, mert a személyes találkozás előtt nincs lehetőséged sem levelezni, sem telefonon kapcsolatba lépni kiválasztott partnereddel!

Ezért is fontos, hogy egy jól sikerült profilképet tölts fel magadról, mert csak ez az, ami alapján felismerhetitek egymást a randi helyén és időpontjában!

 

Nem találtam megfelelő randit! Mit tegyek?

 

A meghirdetett randik dinamikusan változnak, újak kerülnek be a rendszerbe, jelentkezik rájuk valaki (folyamatban van a szervezésük) vagy rosszabb esetben lejár az időpontjuk, azután már természetesen nem látszanak.

Azt tanácsoljuk, hogy éppen emiatt nézz be rendszeresen! Lehet, hogy most nincs olyan randi vagy társkereső, ami vagy aki szimpatikus, de előfordulhat, hogy egy hét múlva pont itt lesz az ideális partnered!

A találkák mellett keresgélhetsz Bók-küldő menüpontunkban is, ott láthatod azokat, akiknek ugyan éppen nincs meghirdetett vagy folyamatban lévő randija, viszont megfelelő és moderált profilképpel rendelkeznek és szintén aktívan társat keresnek, mint Te.

Ha pedig valaki megtetszik, küldhetsz számára egy "bókot", egy randikérést, amelyben megkérjük, hogy mielőbb töltsön fel egy új találkát, ha randizni is szeretne "titkos" hódolójával. Ezután lehetősége lesz megnézni, hogy kitől kapta a bókot, s ha szimpatikus vagy számára és van a rendszerben meghirdetett találkád, akkor akár azonnal jelentkezhet is rá! Ha pedig Ő adná meg inkább, hogy hol és mikor alkalmas számára egy randi, akkor feltölthet egy találkát, amire jelentkezhetsz. Emiatt mindenképpen visszajelzést küldünk a szándékáról, hogy randizni is szeretne a bókoló hódolóval. Ekkor már nincs más dolgod, mint belépni az oldalra és jeletkezni meghirdetett találkájára és jöhet a randi!

 

Mit tegyek, ha kések vagy nem tudok elmenni?

 

Késni nem illik, de lehet elfogadható oka (pl.: egy forgalmi dugó vagy baleset). Nyilván csak a Veled megismerkedni kívánó, Rád várakozó partner türelmétől függ, hogy ott lesz-e még, amikor megérkezel. Ezzel számolj!

Mi azt javasoljuk, hogy inkább indulj korábban, hogy ne kerüljetek véletlenül sem hasonló helyzetbe. Ha pedig neked kell várni, pont az ilyen eshetőségek miatt javasoljuk, hogy ilyenkor ne rögtön a legrosszabbra gondolj, adj egy kis időt, mert a késés nem Neked szól, Tőled független, valódi és tényszerű események okozzák!

Más a helyzet, ha nem tudsz elmenni egyáltalán, mert közbejön valami (pl.: megbetegedsz)! Kérjük, hogy ilyen esetben mielőbb jelezd (legkésőbb a találka előtt 2 órával!) Ügyfélszolgálatunknak ezt, hogy időben értesíthessük partnered, ne induljon el feleslegesen!

A jelzés a Te felelősséged! Ha elmulasztod, akkor nem tudjuk értesíteni és utólag a bizalmát nehéz lesz visszaszerezni, csalódottságát enyhíteni, bármilyen szimpatikus is vagy neki. Kérjük, figyelj erre, jusson eszedbe!

 

Hogyan lehetek sikeres "találkázó"?

 

Tölts fel legalább egy jól sikerült fotót magadról! A bizalom elsődleges alapja a kölcsönös szimpátia megléte lehet!

Ne adj meg hamis, valótlan adatokat magadról, mert a moderáció során, de legkésőbb az első találkozáson úgyis kiderül, s partnered is értékelni fogja "őszinteséged", s nagy valószínűséggel azonnal faképnél hagy!

Tölts fel találkát - akár többet különböző időpontokra vagy helyre, hogy akinek szimpatikus vagy, tudjon rá jelentkezni! 

Találkád lehetőleg ne a holnapi, hanem távolabbi dátumra szóljon, mert úgy nagyobb esély van arra, hogy az másnak is megfelelhet. Legyen elég ideje leendő partnerednek is úgy szervezni a dolgait, hogy akkor ráérjen. Ne az előre lefixált programjai miatt hiúsuljon meg a találkátok!

 

Miért nem lehet Facebook vagy más közösségi fiókkal regisztrálni?

 

Röviden: mert nem biztonságos!

Kicsit hosszabban:

Számunkra kiemelten fontos regisztrált felhasználóink személyes adatainak védelme, nagy hangsúlyt helyezünk emiatt azok megfelelően biztonságos módon történő tárolására és kezelésére.

Vállaltuk, hogy nem adjuk ki személyes adataid! Emiatt nem használjuk, nem kérjük semmilyen közösségi profilod, például Facebook oldalad elérhetőségének megadását sem, nem kötjük össze azzal semmilyen formában szolgáltatásunk. Ami itt, az oldalunkon történik, az nem befolyásolja egyéb közösségi oldalakon való jelenléted, az azokon megadott adataiddal nincs kapcsolata! Így tudjuk garantálni leginkább privát szférád biztonságát, ez Érted van!

A különböző rendszerek összekapcsolása alapvetően eleve biztonsági kockázatot jelent, mivel ezáltal elegendő az egyik rendszer esetleges sérülékenységéből fakadóan véletlenül egy hiba vagy szándékosan egy biztonsági rés kihasználásával illetéktelenül hozzáférni valamely vagy akár több felhasználó személyes adataihoz (pl.: Facebook bejelentkezési adatok, jelszó), s ezután már a másik rendszerben lévő adatai is megszerezhetővé válnak jogosulatlanul. Bizonyára hallottál már arról, hogy még a nagyobb közösségi szolgáltatók rendszereit is érik olyan kibertámadások - éppen amiatt, mert nagyon sok információ ellopható akár tőlük így egyszerre, elég gyakran - amelyek felhasználóik adatainak megszerzését célozzák, sokszor sajnos sikerrel. Nincs tökéletes védelem!

Felhasználóink védelme érdekében nem engedhetjük meg, hogy ennek a minimális kockázatát is felvállaljuk. Emiatt semmilyen általunk nem felügyelhető, befolyásolható, független közösségi hálózatos rendszerrel nem kapcsoljuk össze szolgáltatásainkat.

Kérjük, fokozottan ügyelj arra, hogy az oldalunk használatához szükséges bejelentkezési jelszavad véletlenül se add meg másoknak, kezeld azt bizalmasan! Kérjük, hogy olyan jelszót válassz, ami egyedi, amit csak Te ismersz és ezt a jelszót ne használd más oldalakon, egyéb interneten elérhető szolgáltatásokban! E néhány biztonsági szabály betartásával hozzájárulhatsz Te is saját adataid és mások adatainak hatékony védelméhez.

Együttműködésed köszönjük!


 

Ha bármilyen további kérdésed merülne fel szolgáltatásainkkal vagy az oldal használatával kapcsolatban, fordulj bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz!